6/10/14

Mulberry Resort 2015 Collection



I'm really surprised. Mulberry's projects are so pretty and timeless. This collection was for me positive. I didn't know, that it will interesting. Before watching shows, I thought I make one post with all brands. I was wrong and I introduce you seventeen projects of british brand - Mulberry. 
You think (certainly), that this collection isn't interesting. I think otherwise. And I tell you this is curious (for me). And, for example, skirt with grid or dress with flounces in green colour is good idea on summer and what is important - this is comfy. Aha, and I almost forgotten add, that not all projects have nice colour or pattern (of course, for me). 
Have a lovely evening!

Jestem naprawdę zdziwiona ponadczasowym pięknem projektów brytyjskiej marki Mulberry. Ich kolekcja była dla mnie ogromnym zaskoczeniem, ponieważ nie wiedziałam, że te sylwetki będą aż tak interesujące. A jednak! Zanim zabrałam się za oglądanie pokazów, stwierdziłam, że nie skupię się na jednej marce, ale od razu na wszystkich. Myliłam się i dzisiaj przedstawię Wam siedemnaście projektów Mulberry, a inne marki "odłożę" na później.
Pewnie twierdzicie, że jak to? Przecież te kreacje nie są żadnym zaskoczeniem. Ja jednak stawiam na prostotę i śmiem mówić, że tak, to jest ciekawe! A spódnica z siatki czy też sukienka z falbanami w zielonym odcieniu jest świetnym rozwiązaniem na lato i co najważniejsze - wygodnym! W końcu, latem moda ma być wygodna, a gdy mamy kilka w jednym, to nic tylko się cieszyć! Aha i prawie zapomniałabym dodać, że nie wszędzie podoba mi się kolor czy wzór (taka mała uwaga na zakończenie). 
Miłego wieczoru!







1 comment :