12/26/13

When my dream come true...











(ph. my brother Daniel // wearing: House sweater, Derby Jeans jeans, Parfois bag, no name shoes, C&A t-shirt)

Christmas are coming to an end. I like holidays laziness and eating various dishes. However, I would like to share with you news. I have my SLR camera! I decided on Canon 600d and I think, that it's good choice ;). And although it hasn't yet worked out I think the picture quality is much better than before! Apart from, I make for you small suprise, but about this soon. Now I wish you lovely evening and see you later! :)

Święta powoli dobiegają końca. Bardzo podoba mi się to Bożonarodzeniowe lenistwo i jedzenie różnych potraw przygotowanych specjalnie na te dni. Jednakże dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami szczególną wiadomością. Mianowicie, mam już swój pierwszy dobry aparat! Zdecydowałam się na Canon'a 600d i wydaje mi się, że to był dobry wybór ;). I chociaż jeszcze go nie rozpracowałam to sądzę, że jakość zdjęć jest o wiele lepsza! Poza tym, szykuję dla Was małą niespodziankę, ale o niej już wkrótce. Teraz jednak życzę Wam miłego wieczoru i do zobaczenia już niedługo! :)


5 comments :

  1. Piękne zdjęcia, fajnie, że jesteś zadowolona z aparatu :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. super zdjęcia ;) bardzo ładnie wyglądasz ;)
    zapraszam do mnie, nowy post www.madame-pattinka.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam taki plener :) swietnie sie prezentujesz :) bardzo pozytywnie!
    z chcia bede tu wpadac, obserwuje :)
    zapraszam

    ReplyDelete
  4. ooo, ale bym chciała aparat <3
    Klik!

    ReplyDelete